جزییات خبر

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز خبر داد

فرآورش حداکثری گاز در روزهای سرد ۱۴۰۱

فرآورش حداکثری گاز در روزهای سرد ۱۴۰۱
(شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱) ۱۳:۳۳

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران از فرآورش حداکثری گاز در روزهای سرد ۱۴۰۱ و آمادگی کامل صنعت نفت برای تولید پایدار در زمستان امسال خبر داد.


مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز در نشست معاون وزیرنفت در امور گاز با مدیرعامل و مدیران ‌پالایشگاه‌های سیزده گانه مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی با اقدام جهادی و کارهای شاخص و نوآور اماده فراورش گاز در روزهای سرد سال هستند.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد زمانی در نشست مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با مدیرعامل و مدیران پالایشگاه‌های مجتمع پارس جنوبی بیان کرد: پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم و اقدامات شاخص اکنون برای فرآورش حداکثری گاز در فصل زمستان تلاش می‌کنند.


وی در ادامه گفت: تولید پایدار و مستمری که اکنون در مجتمع گاز پارس جنوبی رقم خورده با همت و جان‌فشانی متخصصان و کارکنان از جان گذشته و ایثارگر حاصل شده است. امیدواریم بتوانیم در سایه همدلی و کار گروهی، گام‌هایی بزرگ‌تر را در مسیر خدمت به جامعه و رونق کشور برداریم.


زمانی با اشاره به جایگاه ارزشمند مجتمع گاز پارس جنوبی در عزت و سربلندی کشور تصریح کرد: اَبَر شرکت تولید کننده گاز کشور، نیازمند اَبَر تصمیم و اَبَر اقدام شاخص و کلیدی دارد تا مسیر تولید و سطح رضایتمندی کارکنان در حوزه های مختلف افزایش یابد.


مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گازدر ادامه بیان کرد : درسال گذشته با انجام اقدامات شاخص توانستیم از تنگنا‌ها و مشکلات تولید، سربلند عبور کنیم و امسال نیز با انجام عملیات تعمیرات اساسی بسیار مطلوب و همت و پایمردی متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی و دیگر پالایشگاه‌های گازی کشور بتوانیم مسیر شکوه و افتخار را ادامه بدهیم .


وی با در ادامه تکریم نیروی انسانی را گامی مهم در مسیر تولید پایدار دانست و تصریح کرد: نیازهای مهم و حیاتی کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی را به صورت مستمر و بسیار جدی دنبال می‌کنیم و اکنون یکی از نیازهای مهم کارکنان این مجتمع بزرگ تامین مسکن می باشد و امید داریم با تلاش‌های مدیران ارشد وزارت نفت و شرکت ملی گاز این مهم به سرانجام مطلوب برسد.


زمانی ادامه داد: نیازمندی‌های مهم و اساسی در استراحتگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی نیز شناسایی شده و با همدلی و کار تیمی و همراهی وزیر محترم نفت معتقد هستیم تمام موارد مرتفع خواهد شد.


وی با بیان اینکه اکنون مجتمع گاز پارس جنوبی در خط اول جنگ و جهاد اقتصادی قرار دارد، بیان کرد: بخش زیادی از سبد انرژی‌ کشور به گاز وابسته است و متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با تامین پایدار بیش از 73 درصد از گاز کشور نقش بسیار راهبردی در این مسیر دارند و هر اقدام در رفع مشکلات مجتمع، کمک بسیار بزرگ به اقتصاد ملی کشور است.


وی عنوان داشت: یکی از اهداف ما این است که نگذاریم نقشه های شوم دشمن مسیر تولید پایدار گاز و محصولات جانبی را دچار مشکل و چالش نماید و تا کنون با کمک خداوند منان و اقدامات جهادی و شاخص متخصصان و کارکنان مجتمع فاخر پارس جنوبی و دیگر پالایشگاه های کشور، دشمن در این حوزه شکست خورده و در اینده نیز با همت و شجاعت کارکنان این مسیردرخشان ادامه خواهد داشت.



(شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱) ۱۳:۳۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید